The Summer Book Tag


Am înțeles că vă doriți să vedeți book tag-uri pe blog.
                         
Iată că a sosit primul!

Book Tag preluat de la Delicatese Literare J

Enjoy!


1. O copertă care te face să te gândești la vară.


Nimic nu o face mai bine decât The Siren. Mă îndrăgostisem iremediabil de stilul Kierei Cass în Alegerea, dar n-am fost dezamăgită nici de această dată.



2. O carte care-ți luminează ziua.


Lara Jean reușește mereu să mă facă să zâmbesc. Aveți recenzia aici.



3. O carte cu copertă galbenă.


Puterea prezentului e… o carte unică. Mă declar vinovată: sunt o fană a cărților de dezvoltare personală.



4. O carte perfectă pentru plajă.


Am numărul tău are de toate pentru o zi perfectă în compania soarelui: suspans, îndrăgosteală, puțină nebunie și umor din plin.



5. O carte cu o acțiune interesantă.


Printre lei e un thriller de excepție. Aicirecenzia.



6. O carte cu un final dureros ca o arsură solară.


Cartea memoriei m-a lăsat efectiv în lacrimi...



7. O carte cu un final fericit ca un apus de soare.


Chiar și Iubirea urâtă devine frumoasă până la urmă.



8. O serie de cărți pe care speri să le citești vara asta.


Bloodlines așteaptă cuminte în bibliotecă să îmi fac timp pentru ea.


Asta a fost. Acum aștept variantele voastre de răspuns!

3 comentarii:

Cuvinte în noapte spunea...

Mi-a plăcut foarte mult book tagul acesta❤😊

Dana Mierluţ spunea...

Mulțumesc! Mă bucur mult! ❤

Blogul Irinucăi spunea...

Ce tag dragut ai facut 😊