Interviu cu Marius Ungureanu

Marius Ungureanu este autorul cărților "Sânge pentru sânge", disponibilă la editura Berg (click aici pentru a o cumpăra!) și "Înger şi demon. Începuturi", disponibilă la editura Coresi (click aici pentru a o cumpăra!)
Este pompier și și-a făcut debutul în lumea literelor de curând.

Întrebare: Cum ai început să scrii? Când ți-ai dat seama că ai talent?
Marius Ungureanu: Am început să scriu cu câțiva ani în urmă și totul a început de la un vis, care mi s-a părut așa de real încât l-am așezat pe foaie. Nu știu dacă pot spune că am talent, doar că îmi place să scriu.

Întrebare: Cine te-a susținut?
Marius Ungureanu:  Nu m-a susținut nimeni, totul a decurs în secret. Nu credeam că voi reuși să scot un roman, de aceea am ales să nu spun nimănui până nu am fost sigur că voi reuși. 

Întrebare: De unde îți vine inspirația?
Marius Ungureanu:  Inspirația îmi vine atunci când încep să scriu, niciodată nu mă gândesc înainte ce voi scrie. Atunci când i-au pixul în mână, pur și simplu scriu. Și dacă pot să-i dau un nume acestei inspirații, este, imaginația.

Întrebare: Viața din cadrul I.S.U. a jucat vreun rol în scrierea romanelor?
Marius Ungureanu:  Nu a jucat niciun rol în scrierea romanelor.

Vorbește-ne despre cărțile tale!
Marius Ungureanu:  Pentru mine, cele două cărți înseamnă o fugă într-o lume necunoscută, departe de tot ce este real. Atunci când scriu mă simt liniștit și plin de emoții. Cele două romane sunt publicate, una la Editura Coresi și una la Editura Berg.

Întrebare: Cum au reacționat apropiații când au aflat că ai publicat cărțile?
Marius Ungureanu: Au rămas șocați în sensul bun. Pentru ei, dar și pentru mine a fost o surpriză plăcută, ceva de neimaginat. După ce au aflat că tocmai am scris o carte, au fost alături de mine toți.

Întrebare: Ai vreun citat sau vreo carte preferată?
Marius Ungureanu:  Nu am nici un citat, iar despre cărți nu am nici una preferată, doar că îmi place să citesc cele scrise de autori români, cele moderne.

Întrebare: Ce planuri ai pentru viitor?
Marius Ungureanu: Să public o nouă carte și încă una și tot așa. Atâta timp cât mă ajută imaginația, sunt alături de citiori care sunt minunați și sunt alături de mine pe acest drum, destul de greu.

Întrebare: Ce mesaj dorești să transmiți cititorilor tăi?
Marius Ungureanu: Să citească cu sufletul și inima și să fie alături de noi, scriitori, pentru că fără ei, noi nu existăm! Respect!


Niciun comentariu: