Reading Challenge 2017

În acest challenge trebuie să alegem o carte pe care vrem s-o citim în acest an din următoarele ''domenii''



-O carte biografică
Am ales această carte pentru că îmi place Zayn .Am auzit că a spus multe lucruri personale în ea și a povestit multe experiențe plăcute și neplăcute cu One Direction.












-O carte aleasă după copertă

Am ales această carte pentru coperta ei și pentru că e scrisă de J.K Rowling





-O carte bazată pe o poveste reală

Am ales această carte pentru că imi plac cărtile bazate pe  povești reale.








-O carte din copilărie pe care nu ai terminat-o


Am ales această carte pentru că o începusem și mi-a placut, dar nu am apucat s-o termin.






 -O carte cu coperta de culoarea voastră preferată 
Am ales această carte pentru că are coperta roz și m-a atras din prima.





-O carte pe care o ai, dar nu ai citit-o niciodată
.
Am ales Blaze pentru că o am, iar descrierea ei m-a fascinat









-O carte cu film
Am ales Divergent pentru că am vazut o mică parte din film și mi-a plăcut, dar am decis să citesc prima dată cartea.








-O carte cu coperta urâtă dar cu descrierea interesantă

Am ales Oscar și Tanti Roz pentru că nu îmi place deloc coperta, în schimb descrierea mi se pare interesantă și sper să apuc s-o citesc anul ăsta.








-O carte recomandată de o bibliotecară în vârstă

Baltagul mi-a fost recomandată de o bibliotecară care știe că îmi plac romanele polițiste și cărtile cu crime, mistere. Sper să fie pe gustul meu această carte.










-O carte recomandată de prieteni

Am ales această carte pentru că mi-a fost recomandată de foarte multe ori și am decis să-i dau o șansă








-O carte de care n-ai mai auzit, dar ți se pare interesantă


Descrierea cărții pur ți simplu m-a captivat așa că este printre primele cărti pe care vreau să le citesc anul acesta,







-O carte aparută recent

Sper că nu ma înșel, dar cartea asta a aparut recent. M-a captivat titlul cații, așa că aș vrea s-o citesc și pe aceasta.



-O carte pe care o știi, dar nu ai avut niciodata intenția s-o citesti
Am auzit că această carte se aseamăna cu o ''telenovela'' și, personal, nu aș vrea sa citesc genul ăsta de cărți pentru că nu sunt pe gustul meu.












6 comentarii:

maria ancuta spunea...

bafta la citit..ai ceva de munca

Anonim spunea...

Se numea Sarah este o carte care m a marcat 😐

Mirela spunea...

Bafta! Lecturi cu drag!

BooksLover spunea...

Mulțumesc

BooksLover spunea...

Și mie mi-a plăcut mult descrierea

BooksLover spunea...

Mulțumesc!