The Literary Dinner Party Tag

Am primit acest tag de la Dweenie de la The Fictional Universe

Haideți să ne imaginăm că dăm o petrecere unde putem invita 10 personaje din cărți. Sună grozav, așa-i ? Mi-am pus imaginația la contribuție și am selectat din cărțile pe care le-am citit personajele care se încadrează în categoriile de mai jos:

1. Un personaj care gătește/ căruia îi place să gătească.






Molly Weasley din ”Harry Potter” de J.K.Rowling
Nu mă pot gândi la altcineva. Molly e șeful bcătar aici.

2.Un personaj care are destui bani pentru a finanța petrecerea




Magnus Bane din ”Instrumente Mortale” de Cassandra Clare
Bineînțeles că Magnus va organiza petrecerea.
”There is a place I know
if you are looking for a show
where they go hard core
and there is glitter on the floor”.  

Când mă gândesc la petrecerile lui Magnus fredonez versurile acestea :)


3.Un personaj care poate cauza o scenă




Sookie Stalkhouse din „Vampirii Sudului”
Ne putem baza mereu pe Sookie să facă o scenă și apoi vinovatul va fi cu siguranță Bill sau Eric.

4.Un personaj amuzant




Porthos din „Cei Trei Muschetari” de Alexandre Dumas
Nu e nevoie de explicații :) Porthos e Porthos.

5.Un personaj care este super popular




Jace Herondale din ”Instrumente Mortale” de Cassandra Clare 
Jace e cel mai bun Shadowhunter din generația lui. O să se laude cu asta, sunt sigură.

6.Un cuplu care să nu fie prea romantic




Tris și Four din „Divergent”
Ar trebui să ascundem cuțitele, totuși.

7.Un erou/eroină




Percy Jackson din „Percy Jackson și Olimpienii” de Rick Riordan
Magnus ar face bine să aibă asigurare în caz de Tsunami.

8.Un personaj negativ




Severus Snape din „Harry Potter” de J.K.Rowling
Cred că i-ar plăcea de Ragnor Fell. Ar putea să îl privească dezaprobator pe Magnus împreună.

9.Un personaj subapreciat




Adrian Ivaskov din „Academia Vampirilor” de Richelle Mead
Doar mie mi s-a părut că nu i se acordă destulă atenție în prima serie a lui Richelle?

10.Un personaj la alegerea mea




Magnus Chase din „Manus Chase și Zeii din Azgard” de Rick Riordan

Oricine dorește, poate prelua acest tag! Deja l-am văzut le multe bloguri, așa că nu știu cine nu l-a făcut până acum.