Black Friday 2016


      Bună seara tuturor! Probabil nu este o noutate faptul ca în 18 noiembrie, în acest an, va avea loc Black Friday, sau "Vinerea Neagră". Majoritatea magayinelor vor avea reduceri, din toate domniile, dar această pagină este destinată iubitorilor de cărţi, aşa că nu ne interesează alte domenii. Bănuiesc că bugetul este limitat şi doriţi să cumpăraţi cât mai multe cărţi, iar la fel doresc şi eu, însă trebuie să luaţi în calcul faptul că aţi putea fi păcăliţi!



     Din motive evidente în aceaste poze, eu nu doresc să merg prin librării, ca să caut reduceri, urăsc înghesuiala și prefer să comand online, astfel scap de un drum în plus, şi comand cât mai devreme, ca să nu se termine stocul! Având în vedere că citesc cărţi atât în română, cât şi în engleză, preferinţele mele din acest an sunt Elefant.ro, şi Okian.ro, deoarece preţurile sunt foarte mici, chiar dacă nu este Black Friday, iar cu această ocazie mă aştept să fie chiar mai mici. Dar aveţi grijă cu febra cumpărăturilor pentru că s-ar putea să achiziţionaţi ceva ce este mai scump, decât deobicei. Elefant, ar săptămânal reducere la toate cărţile cu 50%, ceea ce înseamnă că dacă o carte de pe alt site nu are această reducere, ar trebui să mai aşteptaţi puţin, şi să o luaţi mai ieftin. Există site-uri unde se măresc preţurile cu o săptămână înainte şi ajungeţi să plătiţi in plus, dar nu este cazul şi nici nu doresc să acuz.



     Indiferent ce variantă alegeţi, vă îndemn să vă pregătiţi de mâine lista, pentru că se vor goli stocurile rapid la cărţile reduse, şi veţi rămâne cu buza umflată, şi cel mai important, asiguraţi-vă că nu plătiţi prea mult pentru cărţi! Dacă doriţi, m-aş bucura să îmi spuneţi câteva titluri, pe care le doriţi în acest an! Vă doresc o seară plăcută, şi succes a Black Friday!














5 comentarii:

Ana-Maria Isailă spunea...

Vreau o multime de carti, dar cred ca o sa ma limitez la a comanda: Dincolo-Theo Anghel, Banda celor sase ciori, Si am privit cu totii spre cer, Fata care s-a jucat cu focul si poate mai adaug cateva carticele😊😊. Tu ce vrei sa iti cumperi?

Jidoi Gesica spunea...

Si eu vreau sa imi comand tot de pe aceste doua site-uri. Mi-am pregatit lista... si maine noapte le comand. Vreau sa-mi comand: Primul volum din Harry Potter in engleza,Handrik de Mol si planeta de aur, Elias si spioana carturarilor, Fangirl, Ellenor and Park... si... in functie de cepreturi sunt... as vrea si Tronul de clestar... dar nush...
Am spus ca nu vreau sa depasesc 200 lei... asa ca pb voi mai renunta la cva.

Carti Zburatoare spunea...

Si eu am citit Elias si spioana Carturarilor. Mi-a placut! Exista si volumul 2, in engleza: A torch against the night.

Mirela Barbalata spunea...

Am sa ma uit si eu pe elefant.ro dar o sa iau ceva carti de la Gaudeamus. Chiar daca nu voi fi acolo, am rugat pe cineva sa imi ia 3 carti. Din pacate alegerea a fost dificila :)

Dia Anutza spunea...

Si eu am vrut sa iau si am privit cu totii spre cer...