Interviu cu Livia Furia




Livia Furia este autoarea seriei Jocul de-a moartea, primul volum fiind apărut de curând la editura Celestium. Romanul este disponibil aici.

Personal, mi-a plăcut foarte mult cartea şi aştept cu nerăbdare următorul volum. Aici găsiţi recenzia cărţii.



Întrebare: Cine este Livia Furia? Descrieţi-vă, vă rog, în câteva cuvinte.

Livia Furia: O capricoarnă încăpăţânată - ceea ce este un pleonasm, desigur, hotărâtă să meargă până în pânzele albe pentru ceea ce crede.


Întrebare: Cum decurge o zi obişnuită din viaţa dumneavoastră?

Livia Furia: Câteodată ziua decurge ca un râu furios, agitată şi cu multe necunoscute. De multe ori este molcoamă, cu orele scurgându-se încet una după alta.


Întrebare: Cum a luat naştere seria Jocul de-a moartea?

Livia Furia: Mi-am dorit de mult să scriu. Într-o zi m-am hotărât să o fac. După multe drafturi, ştersături, comentarii pozitive şi negative, a luat naştere Hotarul.


Întrebare: De ce aţi ales să scrieţi tocmai despre legendele româneşti?

Livia Furia: Dacă este ceva ce-mi place cu adevărat pe lumea asta este să visez. Toate cărţile mele se bazează pe visele şi experienţele mele.


Întrebare: Ce ne puteţi spune despre Adrian, Miky şi Răzvan? Sunt inspiraţi din realitate?

Livia Furia: Când aveam 11 ani mi-am creat un alter-ego – Adrian. I-am împărtăşit minunata idee prietenei mele, care l-a ales pe Răzvan pentru sine. Pe Miki l-am inventat, fiind cea mai grozavă invenţie a mea!


Întrebare: Aţi început să lucraţi la continuarea seriei? Pe când credeţi că ne vom bucura de următorul volum?

Livia Furia: Adevărul este că Hotarul nu este prima mea carte. Mai sunt câteva înainte şi altele după. Dacă reuşesc să conving pe cineva să le publice, atunci cititorii se pot bucura împreună cu mine de ciudatul univers pe care l-am creat.


Întrebare: Ce planuri de viitor aveţi?

Livia Furia: Îmi doresc să mai scriu, bineînţeles. Nu promit să creez capodopere de spiritualitate românească, dar poveşti frumos meşteşugite s-ar putea să-mi iasa. Asta dacă voi fi ajutată, ca şi până acum, de persoane dragi mie care se ocupă de obicei cu editarea.


Întrebare: În final, care este cel mai preţios sfat pe care l-aţi da cuiva căruia se visează scriitor?

Livia Furia: Să scrie! Nu-i uşor. Poţi fi cu uşurinţă dezamăgit de rezultate. Oamenii nu vor avea acelaşi punct de vedere cu tine şi, uneori, îţi vor comenta negativ lucrarea, dar merită. 


Îi mulţumesc doamnei Livia Furia pentru timpul acordat interviului! 


 Descrierea cărții


Când i se încredințează supravegherea a trei băieți de vârstă apropiată, Baron nici nu bănuiește cât de repede lumea lui avea să fie întoarsă pe dos.

Strigoii încep să bântuie prin noapte, fără ca vreo regulă să-i poată ține departe de copiii lor, spiritele se joacă de-a v-ați ascunselea, ferindu-se de păzitorii care trebuie să-i îndrume. În tot acest timp Vânătorii-de-suflete încearcă, ilegal, să-i prindă pe cei evadați din spatele ușilor ferecate.

Hotarul, un joc de-a moartea printre cei vii.






Abonează-te la blog!
Înscrie-te pentru a primi prin Email toate recenziile, interviurile, concursurile şi orice articol scriem noi pe blog. Dacă nu îţi place, te poţi dezabona ulterior.

Un comentariu:

maria ancuta spunea...

un interviu super