Book Tag: My Life in Books

Am primit acest tag de la Nadia. Vă invit pe toţi să răspundeţi dacă doriţi!

1. Găsește câte o carte care să înceapă cu fiecare dintre inițialele tale
S-Şaman
F-Fata cu toate darurile






















2. Numără-ți vârsta în funcție de cărțile din biblioteca ta. Ce carte ți-a ieșit?
Legend de Marie Lu.

3. Alege o carte în care acțiunea ia loc în orașul/țara ta
Păi...Eu împotriva mea, de Daniel Botea. Se petrece la Bucrueşti dacă ţin bine minte.


4. Alege o carte care reprezintă o destinație unde ai adora să mergi
Mereu am dorit să merg la Roma şi la Vatican, deci aş alege Îngeri şi demoni de Dan Brown. Am citit deja cartea şi mi-a plăcut, aşa că am văzut şi filmul. Ambele le recomand. multe cărţi despre simbolistică sunt scrise bazându-se pe clădirile si monumentele din Italia, Spania, Franţa şi nu numai.



5. Alege o carte care are culoarea ta preferată pe copertă
Îmi place culoarea albastru, aşa că voi alege Carve the Mark de Veronica Roth. Consider că este o copertă reuşită şi îmi place foarte mult.

6. Ce carte îți stârnește cele mai multe amintiri?
Probabil Amintiri din Coplărie de Ion Creangă, prima carte pe care am citit-o. Mi-a plăcut mult şi acela cred că a fost momentul când mi-am dat seama că îmi place să citesc. A fost în urmă cu foarte mult timp.


7. Pe ce carte ai citit-o cu cea mai mare dificultate?
Prima carte din seria "Cântec de gheaţă şi de foc" de Geroge R.R. MArtin. Cred că vreo 3 luni am tot citit la ea şi mă plictiseam. Nu ştiu de ce. Apoi a început să îmi placă şi nu regret că am citit.


8. Ce carte din lista ta de cărți pentru citit te va face să simți o satisfacție enormă după ce o termini?
Ultimul volum din Heroes of Olympus. AM seria de câteva luni şi nu am apucat să o încep. Am auzit multe despre ea şi clar o citesc până la finalul anului.

Cam atât a fost tagul, sper că v-a plăcut și dacă vreți, sunteți liberi să-l preluați de aici, cu condiția de a preciza sursa.
Totuși, aș vrea să nominalizez pe Oni şi Tigruţ

2 comentarii:

Carti Zburatoare spunea...

Nu :))
Inca nu am gasit o carte cu actiunea in orasul meu. Am ales varianta cu tara. Nu m-ar deranja sa locuiesc in capitala. 😀

maria ancuta spunea...

1.P-Paranormal
A-Aerul pasiunii
2.Fata din tren
3.Eu împotriva mea, de Daniel Botea.
4.As vrea sa vizitez Franta si mai exact Parisul asa ca o sa aleg Anna si sarutul frantuzesc
5.Cu el pentru totdeauna, pentru ca iubesc rosul, dar si cartea mi-a placut foarte mult
6.Basme de Petre Ispirescu, e prima carte pe care am primit-o atunci cand aveam sapte ani la serbarea de Mos Craciun.
7.Si am privit cu totii spre cer pentru ca nu m-a atras, dar cum sunt genul incapatanata si atunci cand incep o carte nu renunt pana o termin am tinut-o mult si bine pe noptiera de langa pat pana am reusit sa o duc la final.
8. Alegerea Kiera Cass pentru ca atunci cand o sa o termin de citit asta inseamna ca am si gasit-o undeva sa o cumpar, pentru ca o caut de o perioada lunga de timp si nu o gasesc niciodata in stoc.