Recenzie Unde se avanta vulturii, de Alistair MacLean

Titlu: Unde se avanta vulturii 
Autor: Alistair MacLean
Nr. pagini :253
Editura: Biblioteca Adevarul
Anul apariţiei: 2009


          Aceasta carte este una dintre cele mai frumoase si interesante carti pe care le-am citit pana acum!
          Actiunea se petrece in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial. John Smith si echipa sa trebuie sa se infiltreze in castelul Schloss Adler (castelul vulturilor) pentru a realiza o importanta misiune in cadrul Serviciilor Secrete Britanice. In expeditia lor, spionii intalnesc tot felul de obstacole ce le pot aduce moartea si incearca din rasputeri sa supravietuiasca.
          Maiorul Smith dovedeste incontestabile calitati de lider, dar si o inteligenta si o viclenie aparte ce il salveaza de la moarte de nenumarate ori. Are un plan B pentru orice situatie neplacuta in care ajunge si e atent la detalii. Ceea ce mi-a placut cel mai mult la Smith este calmul cu care trateaza orice situatie. Nu se lasa intimidat sau distras de la misiunea sa, abia in momentul incheierii acesteia dand frau liber emotiilor ce il rascoleau.
          Romanul descrie misiunea ce dureaza 24 de ore fara a obosi cititorul. Descrierile sunt clare, la obiect si actiunea este detaliata, facand cititorul sa isi imagineze cu exactitate fiecare miscare pe care o face Smith pe tabla de sah gigantica a spionajului international. Pentru cateva dintre personajele cartii nu dureaza mult timp pana cand viata le da sah mat. Atitudinea lui Smith este revigoranta, combinand perfect seriozitatea cu umorul si depaseste obstacolele punandu-si viata in joc cu un pragmatism iesit din comun.
          Am fost uimita sa descopar care era misiunea maiorului si cate a riscat pentru indeplinirea ei cu brio. Cartea continua sa surprinda pana la ultima pagina, personajele fiind intotdeauna jucatori cu mai multe fete si cu resurse incredibile de secrete si ura.
          Am iubit aceasta carte care m-a tinut in suspans inca de la inceput si o recomand cu mare placere tuturor cititorilor/cititoarelor carora le plac cartile de actiune cu finaluri neasteptate. Este una dintre preferatele mele si probabil va ramane mereu in sufletul meu.

          "In cincisprezece minute vor fi morti si ei stiu bine asta. Acum se lupta cu disperare sa mai castige cateva minute de viata in plus. Cand mai ai atat de putin timp, chiar si un minut este o victorie impotriva eternitatii."- John Smith

41 de comentarii:

Narcisa Clipa spunea...

Nu am auzit pana acum de ea, dar se pare ca am ratat o carte pe gustul meu. Ma pasioneaza tema razboiului tratata in carti si chiar as fi tentata sa o citesc pe aceasta.

Narcisa Clipa spunea...

Am pus-o in cos. La urmatoarea comanda o sa iau si cartea aceasta. :)

Narcisa Clipa spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

alexa ioana spunea...

si mie imi plac cartile istorice, dar aceasta nu cred ca ar fi pe gustul meu :D depinde foarte mult de carte, nu orice carte istorica ma atrage

Diana Gabriela spunea...

Cred ca o sa citesc aceasta carte!

Diana Gabriela spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Diana Gabriela spunea...

Si recenzia este foarte buna! Felicitari pentru efortul depus! Faceti treaba buna!

Narcisa Clipa spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Nicoleta Gaciu spunea...

Servicii secrete ,mhmmmm pare o carte pe gustul meu ! Super recenzia!

radu catalina spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

radu catalina spunea...

Suna foarte bine. O voi adăuga la wishlist-ul meu ☺

Narcisa Clipa spunea...

Nici eu nu auzisem. Noroc de recenzii ca mai aflam cate ceva nou.

alexa ioana spunea...

daca iti plac cartile de genul, cu servicii secrete eu iti recomand seria Alina Marinescu de Monica Ramirez. este suuuper !!! cea mai buna serie scrisa de un autor roman

Narcisa Clipa spunea...

Eu am castigat ebook-urile seriei scrise de Monica Ramirez. Abia astept sa le citesc.

Ioana Andreea spunea...

Cum se numeste blogul?

Ioana Andreea spunea...

As vrea sa va urmaresc!

Ioana Andreea spunea...

Mi-a placut aceasta recenzie!

Ioana Andreea spunea...

Si mie imi plac acest tip de carti!

Nicoleta Gaciu spunea...

Multumesc pt recomandare .Cu siguranţă o să citesc seria <3

Ioana Andreea spunea...

Si mie imi place acest gen de carti!

alexa ioana spunea...

Carti zburatoare se numeste :) eu sunt curioasa de unde ideea titlului :)

alexa ioana spunea...

Narcisa, o sa adori seria Monicai. e geniala, eu vreau sa o reitesc !!

alexa ioana spunea...

lectura palcuta si sa ne spui parerea ta :)

Narcisa Clipa spunea...

Eu nu prea sunt pasionata de cartile cu tenta istorica. Nu imi amintesc sa fi putut termina una.

Narcisa Clipa spunea...

Si eu astept parerea ta.

alexa ioana spunea...

inseamna ca nu ai dat de cartea potrivita.
iti recomand doua carti aparute la Epica - Nume de cod Verity si Printre tonuri cenusii. au putina istorie si sunt superbe

alexa ioana spunea...

ok, deci acum am citit mai atent si mi-am dat seama ca intrebai de blogul meu, nu de acesta =)))

alexa ioana spunea...

Ioana Andreea, Twistinmysobriety se numeste. las aici un link pentru cei interesati, sper ca nu este cu suparare

http://twistinmysobriety-alexa.blogspot.ro/

alexa ioana spunea...

are si pagina de facebook, acolo puteti gasi mai multe poze si linkurile spre recenzii.

alexa ioana spunea...

sper sa va placa :)
il am de un an, sunt la inceput si majoritatea cartilor pe care le recenzez sunt cumparate de mine. fac asta din placere si sper sa cresc putin cate putin :d

alexa ioana spunea...

super ! sa imi spui cum ti se pare

Narcisa Clipa spunea...

Oh...eu urmaresc Twistinmysobriety. :))

Narcisa Clipa spunea...

Mi-a placut recenzia la Banda celor sase ciori. Vreau sa o citesc si eu.

Narcisa Clipa spunea...

Mie mi se pare interesant titlul.

Narcisa Clipa spunea...

Da, suna chiar bine.

Narcisa Clipa spunea...

Si mie. Cam toate recenziile de aici imi plac.

Ioana Andreea spunea...

Aceasta carte are si istorie, dar are multa actiune...

Ioana Andreea spunea...

Din acest motiv mi-a placut si am cumparat-o..

Ioana Andreea spunea...

Frumoasa ideea cu blogul!

Ioana Andreea spunea...

Am fost si eu curioasa in legatura cu numele blogului dar acum mi se pare ok...Carti zburatoare

Simona Stavar spunea...

Oricum, toate cartile din colectia asta sunt geniale <3 <3